Naar mijn service

Klacht indienen

U vindt hier twee mogelijkheden om een bezorgklacht door te geven. Het kan via uw account en u heeft de mogelijkheid om uw klacht zonder account door te geven.

Ons streven is de krant doordeweeks voor 7.00 uur te bezorgen en op zaterdag voor 8.00 uur. Bepaalde omstandigheden kunnen ervoor zorgen dat de krant mogelijk later wordt bezorgd. Indien u de krant niet heeft ontvangen, meldt u dit dan voor 12.00 uur zodat we nabezorging kunnen regelen. Wij streven ernaar om deze nabezorging dezelfde dag te laten plaatsvinden.

Een klacht gemeld na 12.00 uur proberen we de volgende werkdag bij u te bezorgen. Op de eilanden en in Duitsland is nabezorging niet mogelijk.

Wist u dat u kosteloos uw Dagblad van het Noorden digitaal via de website of een krant app kunt lezen? U logt hiervoor in met uw account. Heeft u nog geen account? U kunt deze eenvoudig aanmaken.

Onze oprechte excuses voor het ongemak. U kunt hieronder uw bezorgklacht doorgeven.


Inloggen en klacht indienen

Klacht indienen zonder account
 

Klacht indienen via uw DVHN account

Log in om uw abonnement(en) in te zien en wijzigingen door te geven.
 

Klacht indienen zonder account

Stap 1 van 2: Gegevens opgeven

Handig om te weten

Heeft u een vraag over de bezorgservice? Hier vindt u de antwoorden op de veelgestelde vragen.

Bekijk veelgestelde vragen

Registreren

Heeft u nog geen DVHN-account?

Registreer u nu voor het lezen van de digitale krant, de PREMIUM-artikelen en om gebruik te maken van onze service.